lördag 29 december 2012

Porslin fr RBA.

Under dagens stadsresa skulle endast mat införskaffas, detta pga av min taskiga situation när det gäller lönen i januari månad. Jag har ju varit sjukskriven fr den 26 November trodde jag, men tydligen har försäkringskassan nekat min sjukskrivning och min läkare på hc skriver inte nån komplitering, så som det ser ut just nu. Så således får jag alltså ingen lön i Januari:( 
Men vi ramlade på detta porslin fr RBA och en pajform i storl XL & 10 st mini pajformar (1 portion) fick följa med hem. Den stora pajformen kommer användas som en vanlig gratängform, till potatisgratäng osv och de mindre blir dessert skålar. Invigning blir på nyårsafton:)

Hur det blir med mina pengar nästa månad får jag ta tag i den 7 januari när min läkare är tillbaka efter julledigheten! Jag hoppas verkligen att det löser sig, annars vet jag inte hur räkningarna ska betalas:(

2 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt, sånt tar sådan otrolig kraft. Förra hösten var jag utan inkomst i tre månader =( men löste sig till slut och jag fick det retroaktivt. Men ändå. Hoppas att det löser sig för dig också och att läkaren ändå skriver kompliteringar så att du får ut dina pengar. Och gott nytt år till dig! Hoppas nästa år blir bättre!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!