fredag 28 december 2012

God fortsättning...

Efter några dagar i stugan och julfirande hos svärföräldrarna, är vi återigen hemma. 
I dag har jag en sämre ryggdag och har nästan bara slappat hela dagen.  Men jag får vara glad åt de dagar som inte är "sämre". Har faktiskt både sparkat, promenerat och varit i slalombacken (dock inte åkt slalom, men iallfall varit med och tittat) under de dagar vi varit i stugan. Dessutom har jag orkat att vara social med alla julfirare utan att behöva gå undan och vila. Det är BRA. Men det är väl nu (idag) jag får igen för allt jag gjort förståss....

Min syster ringde i går, hon o hennes familj vill fira nyår med oss.KUL!  Vi är bara hemma på nyårsafton nu för tiden, då vår ena hund är rädd för fyrverkerier. Hon behöver oss och dessutom behöver hon vara på en trygg plats.

Så nu får jag ta tag i lite nyårsfirande planering, vad ska man bjuda på för mat? Ge mig gärna tips på både förrätt, varmrätt o efterrätt:)

Passar också på att önska er en riktigt god fortsättning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!