lördag 22 december 2012

Nått på gång:)


Mitt i allt elände: 
Sjukskrivningar som ej går igenom, läkare som ej kommer överens så jag hamnar i kläm, rehabträning som inte kommer bli av, vattenskada i köket, trasig diskmaskin, snöslunga som gått sönder, värk som gör mig galen & lite andra tråkigheter, så händer det faktiskt nått kul.

Jag har nått på gång, nått som jag faktiskt drömt om i många år, men aldrig fått chans att genomföra!!
Nu finns chansen här & jag tror jag tänker ta den & se om jag kan göra min dröm sann...
Det kostar inget att försöka, men det är inte säkert att det kommer gå!!
Tyvärr är allt ganska stängt under jul o nyår, så jag kan inte göra el få nån klarhet innan den 7 januari.

Är lite otålig...
När jag vet nått mer, så kommer jag såklart att berätta mera för er kära läsare!!
Håll er till tåls:)

KRAM Cissi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!