onsdag 19 december 2012

15 minuter.

Med min rygg o mina si-leds bekymmer, så har jag haft problem med att gå på vanliga promenader.
Höften krampar o stelnar till efter bara några 100meters vanlig promenad,
jag får mer värk och det är smärtsamt att fortsätta promenaden.
Detta har resulterat i att jag knappt ens kunnat gå på promenader längre:(
Endast korta korta ena, med hundarna, har det blivit under hösten.
Dessutom förvärras allt av kylan utomhus.
Jag äger ett gåband, och de senaste dagarna har jag iallfall kunnat gå 15 min på etapp 1, på gåbandet.
Alltså det enklaste/lättaste programmet.
15 min är bra, iallfall sett i mina ögon!
Hoppas jag kan fortsätta med mina 15 minuter fortsättningsvis, & kanske öka med nån minut framöver?
det är skönt att röra på kroppen, trots att det gör ont!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!