måndag 31 december 2012

sista dagen år 2012

Ja vad ska man skriva så den sista dagen detta år? Många skriver en sammanfattning på det gångna året, Kanske det är det man ska göra? Jag får försöka:)

Januari-12:

* Var vi på skotercross på Arenan.
* Hittade ett drömhus till salu på hemnet (som vi inte köpte) på rödön & än i dag har jag det i tanken.
* Köpte mig en spark.

Februari-12

*Klippte av mitt långa hår till axellångt istället.
*Köpte bänkbelysning till vårt nya kök
*Åt årets första och ända semla.

Mars-12

*Fick influensan & hela månaden hade vi den i huset, det resulterade i att jag inte jobbade en ända dag denna månaden. Först var jag hemma själv & har aldrig varit sjukare i en förkylning någon gång, sedan följde barnen efter och jag var hemma o vabbade i 16 dagar i sträck!! En skitmånad helt enkelt!

April-12

*Jag fyllde år.
*Vi bokade sommarens semester, betalade o planerade.
*Åkte snövessla upp på fjället en vacker vårdag.
* Var ganska mycket i stugan & barnen åkte mycket slalom.

Maj-12

* Sonen fyllde 9 år.
* Planterar lite i trädgården
* Bygger en pergola.

Juni-12

* Har väldigt ont i ryggen.
* Längtar efter semestern
* Har bloggtorka

Juli-12

* Väntar på sommarvärmen som verkar långt borta, det regnar mycket.
* Börjar på vår budgetrenovering i stugan, färg & tapeter inköpta.

Augusti-12

* Besöker  Hedlanda flygplats på en flygetsdag, det var trevligt.
* Har semester tills skolan börjar.
* Ryggen tjorvar fortfarande.

September-12

*Jobb o skola börjar igen, jag är trött eftersom ryggen tjorvar och sommaren varit dålig.

Oktober-12

* Vi börjar fundera på om sonen i huset behöver ett nytt rum.
* Jag börjar blogga igen efter ett tag då jag inte haft lust att blogga.

November-12

*Får min ryggkorsett & blir sjukskriven

December-12

* Använder korsetten hela månaden
* Får avslag på sjukskrivning
* Ryggkliniken & läkare tjorvar hela månaden!
*Firar Jul hos svärföräldrarna i Klövsjö!
* Firar Nyår med syster med familj.

1 kommentar:

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!