torsdag 17 november 2011

Torsdag morgon.

Har hunnit med ett tränings/rehabtränings pass nu på morgonen, skönt att gå igenom kroppen & speciellt att veta att det gör gott för min kassa rygg:) Efter träning blev det en lång, varm o välbehövlig dusch & en god lunch.

Snart blir jag "utslängd" från rehab på sjukhuset & måste hitta mig ett eget gym. Det blir svårt & känns lite skrämmande att inte få vara kvar, nu när jag fått rutin på sjukhusets gym. Så synd att för mig att ryggkliniken har dessa regler o att man inte får rehab träna längre än 3 månader efter en diskbråck op...

Men hittar jag bara det rätta stället, så lär det ju gå bra? Det gäller att få in rutin o att man trivs.

Spelar lite Nickelback i dag- Far Away är en härlig låt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!