fredag 18 november 2011

Välkommen fredag.

Min allra "bästigaste" dag är här: FREDAG!!
Jag verkligen älskar fredagar...

Ska alldeles snart i väg o jobba några timmar, börjar kl 13.00 i dag.

Har hunnit med en tur in till stan på förmiddagen & handlat mat.
Nu är kylskåpet & skaffriet uppfyllt igen i några dagar.

Köpte även lite glögg & vita hyasinter.
(Myyyys)

I helgen ska vi städa & göra fint här hemma (och dricka glögg), så att vi till veckan kan börja lite smått med advents styling:)
Jag ska också försöka hinna att fixa en pepparkaks kalender till barnen:)
Visst är den här ovanför söt?

Har lånat bilden från nätet, kommer dock inte i håg vart jag hittat den!!

Ha en riktigt skön fredag mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!