onsdag 16 november 2011

En onsdag eftermiddag, i drömmarnas värld...

Har ingen energi över & orkar endast bara drömma i dag.
Skulle behöva ta tag i massa saker här hemma, men med trött hjärna o trött själ så drömmer jag mig bort istället!!

Jag drömmer om att få sätta "tänderna" i ett projekt, jag o sambon har tillsammans.
Ett litet större sådant.
Han kommer få bygga & jag inreda, som vanligt!!
Dock är det några detaljer kvar innan vi kan sätta i gång.

Vi har nämligen blivit med "stuga".

En enkel sådan, med endast sommarkök & utedass, men med bra kamin, som värmer upp stället ordentligt så man kan även vara där om vintern.
Tanken är att vi ska bygga ut ett badrum & ordna till ett riktigt kök. MEN denna stuga ska få vara liten o trång & mysig.
Dock är kök, toalett och duschmöjlighet ett måste för mig... iallfall om man ska tillbringa en vecka el så där.

Stugan ligger på en fin plats, i fin fjällmiljö & på lagomt avstånd hemmifrån, så man kan åka dit över helgen om man vill....

Jag lovar att visa vårt projekt, när vi kommer så långt att vi får tillgång till det!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med stuga =) Vilket roligt projekt ni har framför er. Det är något jag och P också pratar om att sen i framtiden då vi ev har barn att man ändå bor i stan men har en stuga någonstans, för att komma bort. Få byta miljö utan behöva åka jätte långt. Lycka till och hoppas att det blir toppen.

    SvaraRadera
  2. En sån stuga kan vi få om vi vill (dock inte i nån fjällmijlö) o jag känner bara..."näääää, inte en chans att jag vill tillbringa mer än 5 min i skogen!" :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!