tisdag 15 november 2011

Nya skor från Baffin.

I går fick jag äntligen hem mina nya skor.
De passade perfekt & verkar kanon bra.
Dessa skor har en speciell sula, som ska vara bra när det blir halka.
Den ska tydligen "suga" fast i isen, så man inte halkar omkring.
Perfekt för mig som är livrädd för att halka o sätta mig på ändan... i tanke på min eländiga rygg!!





Dessa skor finns bla på:
www.brandos.se.

http://www.brandos.se/baffin/charry-bell-w010-svart/a37767

När jag använt dessa på halkigt underlag så ska jag berätta i fall sulan fungerar, jag lovar!!

Ha en bra dag! KRAM

1 kommentar:

  1. Ska bli intressant att höra hur de var, att ha halkiga skor är verkligen inge roligt. Jag måste också köpa nya vinter skor då de jag har är både trasiga och har en stenhård, hal! sula.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!