måndag 14 november 2011

Nu är det bokat o klart, till min stora glädje:)

Den 10-12 december kommer jag tillbringa i "den stora staden" Stockholm.
Jag o en kompis åker ner & förlustar oss lite.
Båda har haft "mycket" den senaste tiden, av olika anledningar
& att åka i väg en sväng från vardagen, blir nog bra för oss båda.
Att vi dessutom får en hel helg för oss själva, utan barn o sambosar är helt galet!!
Det har vi aldrig någonsin haft förr...

Vi nöjer oss inte bara med att besöka staden, utan vi ska kolla på
Veronica Maggio också.

Sen hoppas jag på lite shopping, god mat, dryck o en massa snack oss tjejer emellan:)

Känns såååå kul!!
Tack Johanna, för att du kom på detta:)

2 kommentarer:

  1. Åh, nåt sånt där har jag aldrig gjort. Låter jättekul! Men samtidigt har jag ju så svårt för att åka hemifrån så jag skulle väl banga iaf om nån frågade. :-D
    Ha så jättekul! Det där är du värd!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du ville följa med, annars hade jag aldrig åkt. Det ska bli så himla roligt! Tänk att vi känt varandra i nästan 10 år och aldrig gjort nåt sånt här... Längtar!!! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!