måndag 14 november 2011

INTE Alltid....så bra....

Livet på bloggen kan uppfattas som lyckliga & helt underbara för det mesta.
Men så är det självklart INTE!
Jag väljer oftast att skriva om det roliga o positiva & strunat att skriva om en "andra sidan"!

Men i dag handlar inlägget om det mindre roliga....

Just nu (som alla andra höstar) är jag trött, orkeslös o lite uttråkad.
Det är nått som är återkommande för mig, lite som en höst depp, men inte så allvarlig!!
Detta tillsammans med min eländiga rygg & en samob som jobbat MYCKET de senaste månaderna har gjort att jag är extra trött o orkeslös denna höst!!

Så livet är inte en "dans på rosor" direkt.
Jag får kämpa på ganska bra, för att hålla mig vid ytan!!

Vissa dagar vill jag bara dra nått gammalt över mig.... i dag är en sån dag!!

********************

Kanske kanske ska jag hänga med en kompis, på en liten tur ner till Stockholm i mitten på December, det skulle verkligen behövas just nu!!
Jag håller både tummar & tår att det det kommer bli av:)


2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med om att livet inte bara är "uppåt", det har jag oxå verkligen erfarenhet av och det är ju sällan man orkar förklara eller berätta för människor eftersom det inte alltid syns utanpå.....så tråkigt tråkigt att du ska behöva må så där, jag hoppas verkligen att du kan komma iväg en sväng på lite julshopping och avslappning/miljöombyte till Stockholm. Kram kram från mig på andra sidan älven :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att stockholmsresan ger dig en massa ny positiv energi =).

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!