tisdag 25 oktober 2011

Orolig....

Nu blir jag lite orolig minsann.... i morse när vi åkte på jobb o skola var allt ute på gården precis som vanligt!

Nu när vi kom hem, så upptäcker jag med en gång flera st ill orange sträck & även "pinnar" på marken rakt över vår framsida. På pinnarna står det "telekabel" & de orange sträcken går genom hela framsidan, genom vår hjärsgård på två ställen, genom en relativt stor syrenbuske o precis förbi stammen på vår fina stora billpil. Antagligtvis ska det grävas ner el grävas o kolla upp Telekabeln här över gården... men menar de med fullaste allvar att vår trädgård ska "ryka med" på kuppen??? Även om de kan "återställa" hjärsgåren tex så kan de inte återställa min syrenbusk & bollpilen!!!

Nä nu är jag orolig minsann.....:(

1 kommentar:

  1. Såg när de satte ut de där pinnarna när jag passerade idag.. Ni borde ju fått ett brev eller nåt meddelande om det först iaf, kan man ju tycka!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!