onsdag 26 oktober 2011

Den perfekta hallen???



Ett rum som det ofta är & blir kaos i här hemma hos mig, är vår hall. Dock har det blivit snäppet bättre iom att vi byggde ut några kvm för nått år sedan. Men ändå är det ett "svårt" rum att hålla ordning i. Min dröm är en stor hall, med mycket plats o mycket förvaring.


Hade jag haft plats, hade jag haft nån liknande lösning som på bilden här ovanför. Varsit "bås" till varje familjemedlem. I "båset" har man sina grejjer & där håller man själv ordning...:) I lådan finns mössor, strumpor o handskar.... perfekt!! Inget som ligger slängt här o där o man håller på att bli tokig när man ska i väg på morgonen....


Sen gör denna lösning mig extra "varm" då den är målad i ljus turkos:) Så underbar färg!!!

1 kommentar:

  1. Hej
    Ja det med hallen är ett hopplöst fall för oss oxå, den är minimal och går inte att bygga ut så det är bara att vara nöjd...
    Tack söta du för dina ord det värmer!
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!