tisdag 23 augusti 2011

Längtar till på fredag...

Vill att det ska bli fredag fort. Då är allt över... då har jag blivit sövd och opererad & mår förhoppningsvis rätt bra!! Jag har förhoppningsvis inte nån hemsk ischiassmärta i benet, men däremot kanske mer värk i ryggen... men det hela är över..... jag är nervös o orolig inför op. Tycker inte om tanken att bli sövd & sedan inte ha nån kontroll.... men träffade narkos läkaren i dag o jag känner fullt förtroende, de är duktiga!! Nä nu förtränger jag denna hemska tanke & tänker på annat, än vad som komma skall!!

4 kommentarer:

  1. Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!

    Hälsningar
    /Lina

    SvaraRadera
  2. ...Tänker på dej idag å håller alla tummarna för att det blir bra! Förstår din oro för narkosen men nu när du har så ont finns det väl ingen annan utväg än op som sagt! Måånga styrkekramar Ullis i Smålandet <3 Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till med op och återhämtning! Håller tummarna! /Ida H

    SvaraRadera
  4. Jag tänker på dig. Det kommer gå jättebra det här. Inget att vara orolig för. Jag ska hålla tummar och tår.

    Lycka till när de sticker kniven i dig. Hoppas du blir bra.

    Var det bara svanken de skulle fixa nu? Eller var det alltihoppa?

    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!