måndag 22 augusti 2011

Att lösa shoppingen, utan att lämna hemmet=)



Jag tycker ju om att shoppa, med shoppa menar jag kanske inte att gå på stan o köpa dyra saker i glassiga gallerior.

Nä mer menar jag "fynd letning" i bla loppisvärlden... men även fynda på reor. Just hösten är en bra tid att fynda på reor. Tur att nästan alla butiker har e-butiker nu för tiden!! Jag har ju, som ni inte kan ha missat!! Diskbråck som gör mig mer el mindre rörlig. Att gå på stan e jätte svårt & inget jag vill göra just nu. Jag har jätteont i höft, vad o fot i höger ben & att gå mer än några meter är en plåga. Så det gör jag gärna inte.... men däremot shoppar jag gärna. H&M, Lindex, Stadium, Skopunkten, Ginatricot & Clasohlsson har bla fått en beställning från mig i helgen! Smidigt!! & så Älskar jag ju TRADERA!! I går "ninjade" jag hem en sak som jag gillar, en gammal o sliten & praktisk sak som jag ska använda i köket!! Den får ni se när jag fått den levererad. Det roliga är att jag redan har en exakt likadan o blev så glad när jag hittade denna, så nu har jag 2!! & de kommer blir så fint i köket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!