onsdag 27 april 2011

Ulrik Munther - Boys Don't Cry

Härlig Aprilkväll & denna låt spelas på vår dator som står på verandan. Riktigt Skön låt=)
Barnen hoppar studsmatta & jag förbereder trädgårdslandet & håller på att jordförbättra.
Längtar tills jag kan börja så lite frön... men än får det vänta då det är lite för tidigt!!



Sambon håller på att lägga golv i barnens gemensamma lilla tv rum & jag har målat klart en del av den blivande soffan. Snart kommer det bilder på detta projekt här i bloggen...

Ha det så gott kära bloggvänner & håll gärna en tumme för mig. I morgon ska jag nämligen i väg på ett ganska jobbigt läkarbesök & jag hoppas på goda besked där på plats!!

/Cissi

1 kommentar:

  1. Hej Cissi!

    Lycka till idag! Jag vet precis hur du känner dig ska du veta.

    Låt mig veta hur det gick. KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!