torsdag 21 april 2011

Favorit tid på året...



Påsken är min absolut favorit tid på året!

Man får vara ledig några extra dagar från jobba o skola,

man äter god mat & vi framför ALLT umgås utan stress...

Julen i all ära men den upplever jag lite stressig med alla julklappsinköp, all julmat o alla man ska besöka o umgås med! Påsken har inte samma krav...

Sedan brukar jag också fylla år under påsken, lite beroende på när påsken infaller. Detta år är ju påsken sen o jag har redan hunnit fylla år.

Jag älskar dessutom vårvintern med dess härliga sol & att vara i fjällen denna tid är som -balsam för själen!!


Med dessa rader önskar jag er alla en riktigt GLAD PÅSK!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med, påsken är snäppet bättre än jul...hoppas vi får fint väder så man kan vara ute och fixa lite :) GLAD PÅSK kram kram // Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!