lördag 11 september 2010

Köksdrömmar

God morgon!
Visst är lördagsmorgnar härliga?
Man har lixom hela helgen framför sig på nått vis....
Vi har nyss ätit en god frukost & planerat dagen i hop.
Sonen o jag ska åka på bio & dottern o gubben ska åka på 5-års kalas.
I eftermiddag/kväll, blir det en god middag i hop

Jag hittade några fina inspirations bilder på www.livingetc.com
Häromdagen som jag bara måste få visa...
Denna gång drömmer jag om ett nytt kök i ljusa färger,
industri detaljer, trä, metall, rostfritt, rejäla golv, ruffigt & lite rått lixom...
Detta tilltalar mig!! så snyggt!! Titta på taket. Det gör hela rummet...
O inga överskåp gör det så luftigt!!


Matplats med udda stolar gillar jag...
Håller själv på att "samla" udda stolar till mitt eget kök o matplats.
Som sedan ska målas i svart o vitt tror jag...

Nä nu passar jag på att önska er en riktigt trevlig helg!
KRAM Cissi


1 kommentar:

  1. Åhhh så snygga kök, jag håller oxå på att samla inspiration för vi ska ju såsmåningom oxå byta och göra om i köket...tänk att jag ville oxå ha olika köksstolar och hade börjat samla när min son sa: "MÅSTE vi ha så MYCKET vitt och schabby chic här hemma??!" Så vi köpte nya vita köksstolar från IKEA men i gammaldagsstil....ibland kanske man måste lyssna lite på övriga familjen oxå... ;) men när han har flyttat hemifrån så..... :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!