torsdag 9 september 2010

Hemska veckan....

Hej hopp i det fina höstvädret!!
Nu är det full fart här i familjen.
Efter min långa sjukskrivning, är jag äntligen tillbaka på jobbet på rätt antal %.
Jag har bytt arbetsuppgifter och allt känns jättekul & bra.
Dock så börjar terminen med förkylning, så både jag & mina barn har varit hemma & snorat..
Och mitt i allt snorande, fick jag tandvärk=( Det blev till att op bort en visdomstand, få inflamation i op såret, äta pencillin och ännu är det inte helt bra...
Är såååå trött efter dessa hemska dagar & längtar bara till helgen då jag ska tanka energi...
Det är tur att vädret är så fint, så man iallfall kan njuta av någonting;-)
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Oj oj stackare! Hoppas ni kryar på er snart!
    Jag är inte heller pigg men det är av andra anledningar, så jag är hemma och är sjukskriven ett tag framöver. Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!