torsdag 29 november 2012

Sjukskriven och plåtbokstäver


Har fixat några läckra plåtbokstäver i svart, till gästrummet. 
Blir en fin dekoration på väggen:)
Roligt med nått annat än bara en vanlig tavla.

Har också blivit sjukskriven, tror jag. 
Läkaren skrev iallfall ett läkarintyg, fast jag inte ens träffat el pratat med henne!? 
Ett väldigt få ordigt läkarintyg som jag inte tror kommer godkännas av Fk...
Måste ringa hc igen och frågasätta, hur tänkte läkaren nu?'
Jag vill ju träffa henne och diskutera...

Jävla skit, vad allt går dåligt nu:(

Korsetten är inte heller så rolig, tar bort lite värk på problem området, men ger mer värk på ett annat ställe:( Vet inte vad som är bäst?
Måste ringa sjukgymnasten o kolla.

Är tröttare än tröttast... har köpt d-vitamin och tagit första tabletten i dag.
Hoppas det hjälper lite iallfall...
vill orka med annat än att bara "hålla mig på ytan"..



1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.
    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).
    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Du kan anmäla sjukskrivning direkt via vår hemsida. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på Kundcenter på telefonnummer 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar, eller via www.facebook.com/afaforsakring så kan vi hjälpa dig vidare.
    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa om det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst
    Vänliga hälsningar
    Julia
    AFA Försäkring

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!