fredag 7 oktober 2011

Hur går det på jobbet & inga tävlande!!?



Jo det går väl på nått vis, tyvärr protesterar min rygg och nacke!! I dag känner jag mig riktigt hängig. Värken "trycker ner mig i skorna" trots att jag tagit mer värktabletter i dag. Jag känner mig "tung" i huvudet av den molande värken.... trisst!!


Jag vill bara må bra o vara fri från värken!! Vad har gjort för att förtjäna detta?? Ja inget vad jag vet.... jag är bara en med maximal otur:(


Ska snart bege mig på jobbet för att göra min tre timmar. Det känns tungt i dag. Men det måste gå. Sen blir det VILA, hela helgen!!

Måste försöka hitta nått sätt att "ladda" batterierna".

Det behövs för att orka nästa vecka....


Jag tar o skippar den pågående tävlingen här på bloggen också, jag raderar det inlägget nu . Det är trots allt ca 15-20 läsande varje dag, men ingen verkar vilja tävla. Då behåller jag vinsten själv!! Kanske vinsten var för dålig? Tävlingen för tråkig? Vad vet jag?

Själv skulle jbli glad om jag vann ett lip balm från Cath Kidston värde: 80kr HELT GRATIS!!


Passar också på att önska er en riktigt trevlig helg!! Hoppasni får njuta av ledigheten och göra massa skoj!! KRAM


2 kommentarer:

  1. Va ? vilken tävling? Har jag missat en tävling?
    Herregud här försöker jag titta in varje dag och så missar jag en tävling. Ut med den igen så ska jag tävla. Jag brukar aldrig vinna nått endå men det är kul att tävla.

    Jag förstår att det känns skit. Du måste ta det försiktigt och lyssna på din kropp.
    Att göra en db operation. Det tar två till tre år för ryggraden att läka efter det.

    Så tänk på att det kommer ta väldigt lång tid det här.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte "ingen idé att jag tävlar för jag kommer ändå inte vinna". :-D

    Skickar en kram o hoppas på att du snart blir bra igen. Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!