onsdag 7 september 2011

Vispskål

I dag måste jag faktiskt ta mig in till Stan, har inte kunnat sitta el köra bilen efter ryggoperationen så bra, så jag har unvikit det in i det längsta. Men i dag måste jag faktiskt in o göra en lång lista ärenden, som jag inte kan göra hemmifrån!!


Tänkte också försöka att hitta mig en ny vispskål. Har kikat runt lite o fastnade för denna såklart, denna går nog inte köpa i dag, då den kommer från danska RICE. Vet faktiskt inte om nått säljombud för det här i stan, jo kanske nån butik ,som har ytterst få produkter av märket, så jag får väl kolla där då:)




Spinner alltså vidare på mitt Turkosa härhemma:) I like it!!

3 kommentarer:

  1. Kan det ha varit en så´n vispskål jag såg på Hamngatan? Tror nästan det.....

    SvaraRadera
  2. Jepp, Eva, det var precis en sån vi kikade på! :-)

    SvaraRadera
  3. Uggletyget är köpt på Jysk! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!