onsdag 7 september 2011

Två sötnosar...



Våra två katter tycker inte om regnet o ligger hellre inne o myser dagar som denna! Jag tog dem sällskap o gosade ner mig i soffan under en skön filt & sov bort några timmar efter hemkomsten från Stan.


Det tog på krafterna att göra ärenden, passade också på att handla på Ica Maxi på vägen hem, så nu kylskåpet uppfyllt i några dagar. Fick ju en "gåva" av Ica Maxi i går som jag också plockade ut, det var två limpor av valfri soft från deras egna bageri. Jag valde två grova nyttiga hurtbröd. Generösa kan de vara i bland! Jag tycker faktiskt om Ica Maxi, bra utbud av varor, bra priser & bra rea ibland. Fin butik o trevlig personal. Och dessutom den närmsta affären att nå i stan, om man bor i Lit o vill handla på annat ställe än Ica här i vårt samhälle....

1 kommentar:

  1. Men stackars Alice som har tjockisen på sig:)..
    Söta dom är!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!