fredag 16 september 2011

Kommer ni i håg???

Kommer ni i håg detta nlägg som jag skrev för ett tag sedan??? Rättar sagt den 6:te augusti....

http://arcturas-idyll.blogspot.com/2011/08/maste-andra-min-livs-stillite.html

Det har gett resultat. - 2.2kg. En riktigt bra början!!

Nu har jag också from i måndags, lagt om kosten yttligare, äter nu en lågkolhydrat kost. Nån blandning av lchf & gi. Min egna variant kan man säga.... + att jag rör på mig lite mera med rehabträning+promenader.

Så få se vad som händer nu.... förhoppningsvis sätter det hela fart & jag tappar lite mer i vikt! Har ungefär 10 kg som ska väck!! Nån exakt målvikt har jag inte, mer att allt jag lagt på mig de sista två åren ska bort & att jag ska komma i mina gamla kläder. Jag kommer ju aldrig få tillbaka kroppen jag hade innan jag fick barnen & det vill jag inte heller. Det ska synas att man burit sina älskade barn tycker jag:)

1 kommentar:

  1. Vill du ger 10 kilo?! Då försvinner du ju! Du är ju redan perfekt. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!