söndag 31 juli 2011

Redan sista juli...snart Augusti....

Ja sommarmånaderna rusar fram o i morgon är vi inne i Augusti, redan! Helt otroligt... själv går jag i "väntans tider" & den 25 Augusti får jag beskedet jag väntar på. Jag väntar nämligen på en op tid, för mitt eländiga diskbråck som förstör mitt liv rent ut sagt=( fy satan vad ont jag har i rygg o höger ben.... och jag längtar faktiskt till op, trots min rädsla för narkos, sjukhusvistelse osv!!!

Bloggen krånglar också... det går inte centrera, skriva under bilden el göra fet text? Jag vet inte vad som är fel. Skit samma.... när jag är frisk o kry, så ska jag väl ha ork att fixa det problemet också=) Men bilden här nedan är iallafall lånad från en mysig webb shop, som jag rek ett besök: www.juliasvitadrommar.se

Snart kommer fler bilder från vårt kök, det händer grejjer där vill jag lova=) Kram så länge!!

1 kommentar:

  1. Hej! Självklart får du länka. Jag ska länka till dig med. Jobbigt att du har diskbråck på flera ställen i ryggen. Men det är det i ländryggen som du vill bli av med?

    Du kan titta på den här länken, den handlar om steloperation men man kan läsa mycket matnyttigt där även om diskbråck

    http://www.ryfs.nu/stelop.htm


    Jag ska hålla tummarna för att du får operera dig, vilket landsting tillhör du?

    Det kan vara så att jag har fått bestående nervskador. Det vet jag inget om än. Men jag hoppas att det finns hjälp att få och att en operation hjälper mig. Precis som du hoppas att din operation hjälper dig. Om du nu får den. Vilket jag håller tummarna för.

    Opererar de diskbråck i Östersund? Eller får du åka någon annanstans?

    Kram på dig

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!