tisdag 26 juli 2011

Kaklet på plats...

Kaklet är på plats men ofogat. Fogen kommer på plats under dagen i dag tror vi. Men först ska vi sätta in en nya fönsterdörr. Ni ser den gammla dörren, på första bilden rakt fram!!


Ni får försöka se köket bakom allt "stök"!! Det är mycket grejjer överallt men man ser ju iallfall på ett ungefär hur det ser ut....



Vi satte kakel ända upp på hela väggen! Det tycker jag är såååå snyggt!!



Här ska fönstret bytas ut också... detta fönster har aldrigt gått att öppna!!? Varför förra ägaren satt dit ett sådant fönster vet jag inte... men jag tycker det är så opraktiskt, så ny byts det ut!!




1 kommentar:

  1. Så superfint det kommer att bli! jag håller med dig om att det är snyggt med kaklet hela vägen upp till taket....åååå jag blir så supersugen att börja själv oxå..... ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!