tisdag 8 februari 2011

Sommarlängtan o trädgårdsfix

Sommar, sommar, sommar...
ja snabbare än vi tror, så kommer den att vara här!
Vi är i full gång att planera vår lilla semester tripp...
den lille trippen kommer bli spännande & naturnära, mer om det kommer komma i bloggen senare.

I sommar ska också lite tid läggas i vår "obefintliga" trädgård.
I höstas började jag att gjuta egna plattor av betong, som nu i vår, ska ut i trädgården tillsammans med lite träd o växter.
Jag har en dröm om en spännande, lummig och lite "vildvuxen" trädgård, med "många rum" där barnen kan leka...
få se vad vi får till med vår fantasi...
******************
Hittade detta söta foto på en "gunga" & tänkte försöka att förverkliga
den med nått loppisfynd.
Dock kommer min gunga INTE bli gul.
Ha en fin dag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Vilken frän gunga!!! :-D

    SvaraRadera
  2. vilken otroligt häftig gunga, men som sagt inte i gult :) åhh suck..... vi skulle oxå behöva fixa ute till sommaren, men det enda jag helt säkert vet är att jag ska flytta mitt jordgubbsland till annan plats....bara att hoppas på bättre väder än förra sommaren. kram Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!