torsdag 17 februari 2011

Längtan-så jag snart går sönder!

Jag LÄNGTAR till våren o sommaren, så jag snart går sönder,
så mycket längtar jag verkligen!!
Vill inte ha:
vinter-snö-kyla-kallavindar-is-halka-mörker!
Behöver
ljus sol o värme
NU!!

Tyvärr går det ju inte styra årstiderna el vädret,
så det är väl bara att försöka att stå ut!!
I väntan på att sommaren ska komma, så får jag väl drömma om min blivande trädgård.
Detta collage av bilder,
är bilder som inspirerar mig, i min jakt på den perfekta
TRÄDGÅRDEN!!
Jag hoppas att jag iallfall får till en liten del denna sommar,
då förra sommaren gick i diskbråckens tecken o min nacke, rygg o arm
Absolut inte gick att använda till nått jobb i trädgården!!
**************************
Med dessa ord o bilder
önskar jag er en trevlig Torsdagskväll...
Nu måste jag ta o baka en liten fredagskaka,
till mina kära kollegor!

1 kommentar:

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!