onsdag 23 februari 2011

Is kallt & nytt projekt.

Temperaturen utomhus visar just nu -27,3.
Lite i värsta laget tycker jag...
Men dagen ser ut att kunna bli solig o fin, temperaturen lär stiga o bli lite varmare bara solen tittar fram!!


Var till återvinningsstationen häromdagen.
(ni som följer min blogg, vet att jag brukar hitta "fynd" där!)
O mycket riktigt, ett fynd blev det även denna gång...
Har fotat den lilla söta trä docksängen som låg övergiven på "brädhögen" o bara väntade på mig...
Lite ny färg o ett finare bäddset än det dottern hittade, när hennes dock fick provligga den.
Då blir den nog jättesöt i ett litet flickrum.
Eller vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Det är Ikeas docksäng. :-)
    Hedda har en som har vitmålats o som ska få nya fina sängkläder. Sen ska sängen få bo i lekstugan på sommaren. :-)

    SvaraRadera
  2. Jättesöt docksäng ju!!! Tänk vad mycket man kastar som inte alls är skräp egentligen.....

    Kul att du lämnat kommentar i bloggen:-) Självklart skickar jag dig en provtub Bepanthen!!

    Kram & trevlig helg!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!