söndag 9 januari 2011

Ny header..


Hejsan alla mina läsare, nya som gammla=)

Hoppas ni haft en trevlig o avkopplande jul & nyårshelg?

Jag har varit ledig i nästan 3 veckor & det behövdes verkligen! Jag kännde mig trött o slutkörd i mitten på december o det var trögt med allt...

Nu har jag "tankat" energi genom att bara vara ledig! Vi har firat jul o nyår på hemmaplan, endast gjort några korta resor till fjällen för lite slalomåkning o middagsbjudningar hos mamms o papps o svärisarna!!

Detta var precis vad jag behövde...


***************************


Har fixat en ny header i kväll, känndes som jag behövde förnya mig lite. Blev rätt bra.

Har iallafall bestämt mig för att fortsätta blogga, men det ska bloggas "kravlöst" jag ska blogga när jag själv känner för det & när jag har nått att blogga om. Därför kan det vissa stunder bli rätt "dött" här & då förstår ni kanske att det är rätt "dött" i mitt liv=)

Så är det faktiskt...

2 kommentarer:

  1. Vilken fin header du har fixat! Va kul att du fortfarande kommer att förgylla blogghimlen :) Jag läser ju alltid din blogg och det fortsätter jag med nu! :) Vilken söt lite katt vid elementet....hi hi, den skulle min dotter tycka va supergullig... Kram på dig och god fortsättning på nya året!

    SvaraRadera
  2. Kul att du vill fortsätta =), jätte fin header, fräsch och härlig. Ja ledigt skulle man behöva ha, jag har jobbat på som vanligt och var ledig tre dagar över julen annars jobbat och det känns på.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!