tisdag 14 december 2010

Jullov från Bloggen!

Hej kära bloggläsare!
Jag vill börja med att tacka er få, som lämnar en komentar då och då!
Jag blir verkligen jätteglad då jag ser att några få verkar följa min blogg=) & förhoppningsvis gillar det jag skriver och visar...
*************
MEN dock är intresset ganska svalt & jag funderar på om det är värt (tidsmässigt) att fortsätta blogga?? Vem & vad bloggar jag för? Mig själv? Andra intresserade? För att jag har för mycket tid? För att jag inte har annat för mig???
Ja listan kan bli lång....
Det ända jag vet och känner just nu, är att jag inte tycker det är så kul att blogga utan att få "respons" på min blogg... alltså jag menar INTE att man ska känna sig tvingad att lämna komentarer varje gång man är in på min blogg ABSOLUT inte!!!
Missförstå mig rätt....
Jag tar därför ett litet JULLOV from NU & återkommer någon gång,
under början av nästa år...
Ni kära kända & okända bloggläsare, är hjärtligt välkommna att lämna en liten komentar efter detta inlägg
och berätta vad du känner spontant när du läser min blogg!!? Ska jag fortsätta lägga tid på min blogg el ska jag lägga ner den??

Jag önskar er ALLA en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!

På återseende KRAM Cissi

6 kommentarer:

  1. Åh, jag läser så fort du skrivit nåt! :-)
    Jag gillar den! Sluta inte skriva!

    SvaraRadera
  2. jag läser din blogg ofta, blir så insprerad av dina inrednings projekt och annat du har för dig, fortsätt gärna. Men du ska blogga för dig och för att du tycker att det är kul. God Jul!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag läser alla dina inlägg och tycker att du har en jättefin blogg med många fina inspirerande bilder. Roligt att se era renoveringsprojekt och allt annat fint du gör :)

    SvaraRadera
  4. Har samma tankar som dig.....vet inte heller om jag ska fortsätta, känns som om det är lite av "överhettning" av bloggar just nu....jag läser alltid din blogg men jag vet att jag själv inte är så bra på att kommentera....tyvärr finns inte tiden att sitta ner och gå igenom allas bloggar och skriva på dessa.....Men jag tycker du har en bra blogg men som du säger vem skriver man för och det ska ju inte kännas som ett tvång....hoppas du gör som du själv känner känns bra!! Önskar dig en riktigt GOD JUL så hörs vi!! Kram "grannen"

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag bli över att se vika härliga människor som läser min blogg=) Ja jag ska ta en funderare & se vad jag kommer fram till... jag tycker ju att det är jätteroligt att inspirera andra & själv läser jag många bloggar MEN jag komenterar sällan själv... så ja få se hur det blir!

    God jul på er också! KRAM C

    SvaraRadera
  6. Hej Cissi!

    Tack för att du skrev att du blev glad att jag börjat blogga igen! Värmer verkligen!

    Om du känner att du inte hinner med så ta en paus på ett tag, som jag gjorde. Jag kände att jag inte mäktade med att både blogga och allt annat vad livet innebär. Sedan blev jag ju sjuk också och tappade sugen pga det. Fick astma konstaterat efter en jobbig influensa. Men nu känner jag kraften igen att blogga och det är ju viktigt att man ska vilja.
    Blogga bara för dig själv och inte för att någon annan vill det.
    Lycka till oavsett vad du bestämmer dig för.

    Kram Fröken Vit Ingela.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!