måndag 1 november 2010

Välkommen November

1:a November.
Ja i dag välkommnar vi November månad.
En ganska "tråkig" månad enligt mig.
MEN iom att vår dotter föddes i November, för 5 år sedan, så har ju månaden fått mer betydelse för mig o min familj!!
************************

*******************************
Denna bild är tagen i från vårt köksfönster, ut mot älven.
På andra sidan älven, finns vårt "samhälle" med skola, hälsocentral, affär, statoilmack, frisörer, banker, blommaffär, badhus, sporthall och lite annat. Till vänster om bilden, finns en bro för gång och biltrafik. Över till samhället har vi ca 2 km.
Här på vår sida, löper två mindre byar som som sitter "ihop" med varandra längs älvkanten & vi har rätt fin utsikt över till samhället.

1 kommentar:

  1. Vilken fin header du har gjort! Skitsnygg bild på dig! :) Skulle aldrig "våga" sätta ut en bild på mig sådär, du är modig du ;) härlig vy från köksfönstret, jag håller med november är ingen kul månad egentligen men när man har saker som händer blir det ju alltid roligare. Jag vill börja julpynta NU! Men jag kanske måste vänta i några veckor till va? ;)
    Kram på dig! Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!