tisdag 2 november 2010

Bokstavs stämplar...

Vår dotter är en riktigt liten "pysslare"
&
i går passade hon på att stämpla lite bokstäver.

Det blev tillslut hela långa alfabetet.
*************************
Hej kära bloggläsare.
I dag är det en stor dag här.
Vår kära dotter N fyller hela 5 ÅR!
Hon vaknade väldigt tidigt & väckte mig o frågade om vi inte skulle komma med alla paket snart?
Ja kanske det, svarade jag och då lägger hon sig i vår säng och svarar tillbaka - då sover jag en stund till då!!
Lilla hjärtat undrade sedan om alla paket var från TOMTEN??
***********************
I dag ska det städas lite inför kvällens födelsedags besökare, bakas tårta o mysas med mina barn.
I morgon är det återigen skola,jobb & dagis.
Ha en skön November tisdag!
KRAM

1 kommentar:

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!