onsdag 6 oktober 2010

Toppendag & Nytt projekt!

Hej alla härliga bloggläsare...
Lite trött i både kropp o själ efter en riktigt härlig dag på jobbet.
I dag har vi nämligen haft det årliga älgsafarit.
Två traktorer med vagnar kom till jobbet i morse (förskola) och vi packade på barn, personal, sovsäckar, filtar, extrakläder,
mat & allt annat man kan behöva på ett älgsafari, sen bar det av till
jaktkojan långt ute i skogen.....
Där har vi under dagen gått eftersök med två fina eftersökshundar, kollat in djurspår i skogen, ätit kalasgod mat, fixad på murika, sovit en stund i jaktkojan, gått tipsrunda, pratat älgjakt, fått oranga jakt band på huvudet, ätit mellis och massa annat skoj=)
Snacka om en toppendag....



Vad tycker ni om denna ide? Ska iallfall fixa några sådanna hära här hemma hos mig... jag tycker de är helläckra!!





Och så har jag ett nytt projekt på gång...
har fått ett rysligt fult skåp, som jag ska försöka få fason på.... få se hur det kommer gå!!

Vad tror ni att jag kommer förvandla det till? Alltså skåpet kommer förbli ett "skåp" men det kommer bli ett "speciellt" skåp....

Nä nu ska jag ta o sätta penseln på skåpet och börja förvandligen....
Ses i morgon!
/Cissi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!