fredag 8 oktober 2010

Äntligen fredag & Pumpor.

Äntligen fredag!!
Veckans bästa dag...
I dag tänker jag tre år tillbaka i tiden och hamnar på en
Pumpkin Patch
Utanför san francisco i Kalifonien USA.
Vi besökte då min allra bästa vän och hennes familj och fick uppleva massa
roliga saker...


Här står sambon, sonen och dottern i "pumpalandet" som sonen kallar det...
Vi ska nämligen köpa pumpor till både dekoration
o till att göra pumpapaj...

Dottern o Sonen i full action...

O dessa fick följa med oss hem... de små åt vi upp o de stora blev dekorationer..

******************************************


Hittade några fina bilder på pumpor, när jag var in på marta stewarts sida häromdagen...

Visst är pumpor fina?
Dessa med bokstäver tycker jag om & kanske kan detta bli en Hallowen dekoration på våran trappa i år??


Ugglorna var också så söta.... men lite för avancerade för mig!!
Lite läskigt fast ända läckert.
Härligt gröna pumpor med lite spindel tema...
Med detta önskar jag er en riktigt trevlig helg!!
KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!