måndag 9 augusti 2010

Vit el svart, det är frågan?

Nu har jag bestämt mig. Jag ska bli Hunter boots ägare=)
Frågan är bara vilken färg man ska satsa på?
Svarta passar till allt & vad jag får för mig så syns inte smutsen lika noga på dem, om man jämför med vita? Eller?


Vita är ju så snygga, men är det praktiskt?
Jag kommer använda mina stövlar, mycket. De kommer inte stå i hallen som en "prydnad"..
Mina stövlar kommer användas flitigt i mitt jobb... jag jobbar ju på en förskola
med utomhus pedagogik. Vi är ute mycket!! & just därför ska jag köpa mig ett par stövlar som jag kommer trivas i...
Nån som har nått bra tips/ställe att shoppa dessa stövlar på? Nätet el fysisk butik, i närheten av Östersund.
Ha det gott, Igelkott!

1 kommentar:

  1. Christian Thomasson27 september 2011 kl. 23:01

    Hej! Har du köpt dina stövlar? Om inte kan jag rekomendera Countryattire från UK; http://www.countryattire.com/categories/hunter-boots.html där kostar stövlarna runt 700kr och då ingår fri frakt till sverige. Sen kan jag som man tycka det skulle vara kul om du valde vit. För nu väljer ALLA svart och det är så likriktat...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!