tisdag 31 augusti 2010

Trädgårds lek.

Medans mamman skrapade färg från soffan (se tidigare blogginlägg)
busade barnen på i trädgården.


ser ni båten i bakgrunden? den är döpt till MSLucas.
Sonen fick den i 2 års present av mormor & morfar & det är en båt med sandlåda bak, morfar har byggt & mormor målat.
Sonen heter LUCAS=)
Passade på att fota dem lite i deras framfart!
Dottern har blivit en hejjare på att gunga & göra fart själv.
Sonen avverkade lite torra och döda kvistar, från sitt "kojträd".
Kojan ska tydligen utökas med en altan=)
Härlig fantasi och aktivitet var det på barnen mitt på dagen!
Jag har nyss varit och op ut en visdoms tand. Känner mig lite mör &
börjar få ont då bedövning håller på att släppa.
Detta får bli dagens inlägg! Nu ska jag sätta mig i soffan
och bara vila & uthärda smärtan som kommer.....
Ses i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!