tisdag 3 augusti 2010

Gratis fynd=)

Titta vad jag hittat!!
Var på återvinningstationen/soptippen, här i vårt samhälle i går kväll & kastade massa skräp.
Då stod denna juvel (enligt mig) bara där så fint.
Nån ville inte ha den kvar...
Jag frågade mannen som jobbade där, om jag möjligtvis inte kunde få ta den med mig hem!?
Och det fick jag, tack vare att den stod så fint på kanten.
Hade den varit kastad i en konteiner el i själva "trähögen" hade det varit tvärstopp, pga skaderisken på mig själv, när jag skulle ha hämtat den... & egentligen får man inte ta saker som är kastade!!


Denna rottingstol är "skabbig" & den grå/vita färgen flagnar överallt...
MEN det gör mig ingenting!!
Den är bara så VACKER i mina ögon!!

2 kommentarer:

  1. Men åh! Vilket fynd!
    En sån där stol vill jag ha i sovrummet. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja vilket fynd! Jag säger ju att det är nåt speciellt med "vår" återvinning, och att "ta hand om" stolen är väl verkligen att återvinna eller hur?!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!