onsdag 11 augusti 2010

Brandsläckare

Dagens praktiska inrednings tips;-)
Brandsläckare från RUSTA.



Passar fint i min inredning. Lite lagomt diskret så där...


Här hemma pågår "operation packning" för fullt, vi ska bege oss ner till
Sundsvall i några dagar.

Hund & kattvakt är fixade & hotellet är bokat.
Ska bli härligt!

Inköpslistan från Ikea har blivit rätt lång=) den består av bla ett stort grovförvarings hyllsystem, plastbackar, korgar och annan bra förvaring!
När vi kommer hem ska nämligen vårt blivande förråd, bli ett förråd!!

Sen ska det rensas, packas & sorteras... kommer bli så bra!!


2 kommentarer:

  1. Åhhh va kul med Sundsvallshelg! Jag har oxå en LÅNG Ikea lista så mannen och jag ska också ner nån helg framöver...det är så mysigt att göra något tilsammans bara vuxna...på loppisen hos grannen din fyndade jag 3 fina saker, en liten mjölkkanna ett litermått i bleckplåt och en liten fin glasskål....jag föreslog att vi skulle dra ihop till en stor loppis flera stycken kanske nästa sommar....vad tror du om det?
    Om inte annat skulle vi ju kunna träffas och dricka lite kaffe eller nåt....
    Ha det så bra i helgen och shoppa lungt

    SvaraRadera
  2. Sååå avis!
    Jag skulle så gärna bo på hotell o gå på Ikea!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!