onsdag 28 juli 2010

I dag...



Här är början på mitt projekt... ser ni så vitt och fint det blir!!?
Detta är trappen ner till källaren....
I dag tog jag äntligen tag i ett projekt, som jag länge velat göra... tyvärr har mina diskbråck i nacken satt stopp för det, de senaste 6 månaderna.



MEN nu äntligen är det påbörjat...


Det är den hemska furutrappan, som går både ner i källaren och upp till övervåningen,

som ska få bli VIT & FIN!!



Tyvärr tar det en hemsk tid, då det ska slipas, grundas & målas flera omgångar...
& i råga på allt så måste vi kunna ta oss både upp och ner varje dag!!
Så det blir att måla varannat trappsteg i omgångar;-)Bild på resultatet kommer senare i bloggen...



Så här ser trappen upp till övervåningen ut i dag... snart är det ett minne blott;-)















Snacka vad lite färg gör skillnad!! HELT OTROLIGT!!

1 kommentar:

  1. Jaaa tänk vad lite färg kan göra! Vad FINT det kommer att bli!
    Vi har oxå ett trapp projekt som ska bli gjort men det dröjer nog är jag rädd för...hmmm det är så MYCKET som ska göras...
    Smart att måla varannat trappsteg, det ska jag oxå tänka på när jag sätter igång.
    Hoppas du inte tar i så du får ont i ryggen igen..
    KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!