fredag 14 december 2012

Fredag & en ljusmanschett:)


Köpte så söta Ljusmanschetter fr Rusta häromdagen! 
Blev helt förälskad i dem direkt.
Tänkte köpa några till i dag, men då var de slut:(
Så jag var nog inte ensam att tycka om dem!

Så äntligen är det fredag. Iom att jag är sjukskriven just nu så går verckorna så långsamt.
Jag gillar verkligen inte att "bara" vara hemma. I vanliga fall
så är det full fart på mig, jag städar, tvättar, bakar o lagar mat när jag är hemma.
Nu gör jag INGENTING!
Jag försöker ta mig ut en sväng varje dag, med hundarna för att röra på mig lite.
Ryggen & framförallt si leden på höger sida gillar inte att jag går på promenad i kylan (vi har haft runt -20 hela denna vecka)
& trilskas rejält!

Men som sagt nu är det äntligen fredag och hela familjen är hemma och då är det mycket trevligare!!

Med detta önskar jag er en riktigt trevlig helg!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!