torsdag 8 november 2012

Uppdatering - så trött!

Jag är såååå trött, slutkörd och ledsen:( 
Ledsen för att livet inte blev som jag hade tänkt.
Ledsen för att jag är trött, trött av all värk i min rygg och nacke. 

Min rygg och min nacke är inte med mig och ger mig diskbråck, som i sin tur gett mig Segmentell rörelsesmärta SRS, alltså smärta i segmenten, i ryggen, vid rörelse. 

Och rörelser gör man ju dagligen & värken blir inte bättre.

Jag har kämpat på i ett år nu efter min diskbråcks operation, men nu går det inte att "tuffa på" så här längre.
Jag har varit på besök hos ryggkliniken och ska få en korsett i hårdplas,t som ska formgjutas efter min rygg. Förhoppningsvis kan den hjälpa mot smärtan? Så snart smärtan minskat så kommer stabilitetsträning sättas in & förhoppningsvis hjälpa mig mot smärtan så småning om?

Just nu känns allt bara jobbigt:( 
Just nu orkar jag inte tänka... jag får ta en dag i taget helt enkelt!!

Mest troligt kommer detta leda till en sjukskrivning... som jag helst inte vill. Jag vill jobba, känna mig behövd och ha ett socialt liv!!




1 kommentar:

  1. Jag förstår precis hur du tänker så känner jag med. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!