onsdag 24 oktober 2012

Trä i lådform!

Trälådor :)

Jag får en viss känsla i kroppen när jag ser saker på bild (el på riktigt förståss) som tilltalar mig, en härlig känsla brinner från topp till tå & jag blir barnsligt lycklig!!
Så är det med trälådor i olika sammanhang...


                                     Jag kan verkligen inte få nog av dem & dess möjligheter...
                                     gärna med lite siffror och bokstäver.


Bara fantasin kan sätta gränser.

Gärna i alla rum i huset, till olika förvaringar och dessutom är trä så snyggt! Som här ovan, i ett badrum kanske?

Skohylla! SNYGGT!!

Ja bilderna får tala för sig själva. Jag själv har några lådor hemma i mitt hus, men är alltid i jakt på flera:)  jag anseer att man aldrig kan få för många av dessa underbara ting!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!