onsdag 3 oktober 2012

Skåp fr Jysk!!

Var på jysk i går precis innan stängning, en väldigt snabb sväng, skulle köpa några dynor till ett par stolar. La märke till ett snyggt skåp de hade för försäljning, kollade lite snabbt på det, men köpte det aldrig! I går kväll låg jag o tänkte på detta skåp och kan lixom inte sluta tänka på det. Det tilltalade mig både till utseende o pris. Jysk överaskade mig på nått vis, brukar sällan hitta möbler där.... måste nog tillbaka o se om skåpet finns kvar!!
Jag håller på att planera ett nytt rum till sonen, han fyller 10 år snart o har "växt" ur sitt rum. Han behöver en annan "stil" och detta skåp skulle passa som sängbord kanske? Däri kan han förvara lite böcker bla. Men jag kommer inte i håg riktigt hur stort det var, måste tillbaka, så är det bara!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag heter Therese Gustafsson och skriver för magasinet Amelia. Jag såg att du hade kommenterat på en annan blogg om att du brukar köpa begnagnade julklappar till dina barn. Jag håller på att skriva om hur man ska få julekonomin att fungera och jag undrar om du skulle vilja ställa upp på en intervju? Det innebär att jag ringer dig och ställer lite frågor om hur du och din familj får julen att gå ihop ekonomiskt och att det sedan kommer hem en fotograf till er och tar lite bilder. Det skulle vara jättekul om du vill ställa upp! Du kan svara mig på tessguss@gmail.com eller amelia-reporter@amelia.se eller ringa på 0707364868.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!