torsdag 1 mars 2012

Pinnsoffa till köket.

En pinnsoffa (lika som denna här ovanför) har jag stående i garaget, tillsammans med massa andra "projekt". Pinnsoffan är i ganska dåligt skick o omålad. Jag ska snart "ta tag" i denna skönhet & fixa till den, tanken är att den ska få plats i vårt kök!
Soffan har jag fått gratis & sånt tycker jag om:)
Frågan e bara om jag ska måla den vit el svart?

Ja den som "lever" få se.... någongång framöver, vad jag väljer;-)

Ps: Snart e mitt projekt av den gamla spegeldörren färdig. Tror att ni kommer få se resultatet någon gång nästa vecka? Kan någon gissa vad det blivit? Den som gissar helt rätt kommer få ett litet pris:)

Ses snart igen!!

3 kommentarer:

  1. Jag gissar på sänggavel =)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag kan köpa soffan av dig om du vill bli av med den!

    Mvh Stefan 0704821149

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag heter Gunnar Arnoldsson.
    Finns den vitmålade pinnsoffan kvar om i så fall är jag intresserad att köpa den.
    Mvh
    gunnar.a@comhem.se

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!