lördag 4 februari 2012

Av en gammal dörr.

Kan man göra mycket roligt!

Jag har fått en gammal spegeldörr av min syster & hennes sambo för ett tag sedan.
Den dörren har nu förvandlats till nått spännande & är nästan färdigt!
Dock hade jag tänkt att anävända den till en sänggavel, men då vi har snedtak i vårt sovrum & dörren blev för "hög" så fungerade det inte... då fick jag tänka om....

& nu har dörren fått ett "nytt liv" i en annan "form".

Jag ska snart blogga om den och vad jag använt den till. Har bara lite finjusteringar kvar + lite målning!!

******

Nu ska jag snart följa med dottern till grannarna på kalas. Vi gruvar oss lite för att gå ut. Termometern visar nämligen - 32 grader.

Huvva!!

Blir att sätta på sig varma kläder....

2 kommentarer:

  1. Blev supercoolt......å oj va kallt ni har ......
    å missa nu inte,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Fy vad kallt! Brrrr!
    Tack för din kommentar, så kul att du följde mig innan och vill följa mig nu. Verkligen jättekul!
    Det är fint med spegeldörrar, det ska bli kul att se vad du hittar på med den.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!