torsdag 19 januari 2012

Kommer ni i håg?

Kommer ni i håg när jag visade er ett hus, som var till salu på Rödön? Om inte, kolla in det inlägget här. Jag vet inte vad det var/är som gjorde mig så förtjust i just detta hus & just denna gård? Men jag kan helt enkelt INTE sluta tänka på det.

Mer o mer känner jag att jag skulle vilja flytta till nått ställe som ligger mer "ute på landet" än hur vi bor just nu. Vi bor förvisso på landet, men jag skulle vilja ha några höns springande på gården, ha hundarna helt lös, utan att vara orolig för att de ska springa över till grannarna...osv.

Men det som stör mig mest här där vi bor, är att vi har en ganska stor väg alldeles utanför entren.... nä jag vill mer ut på landet!!
Men hur som hellst så är det inte bara att flytta lixom... man ska både sälja det man har & hitta nått som är bättre!! Det är inte lätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!