söndag 8 januari 2012

Ett skåp!

Trappan leder ner till källarvåningen på INDISKA (gamla stan)

Nere i källaren finns det massa "ögongodis" & jag kan vandra
där i de olika rummen ett bra tag & bara titta & drömma....

Ett stort rustikt Turkosa skåp skulle jag gärna vilja äga.
När jag var ner till Stockholm i början av december,
var jag så klart in på INDISKA i Gamla stan,
och "suktade" efter ett turkost skåp.
INDISKA på gamla stan har en hel källarvåning med massa
härliga möbler:)
Helt klart värt ett besök om man är i stan!!



1 kommentar:

  1. ..kan vara viktigt att veta att denna fina turkosa skåp med porslin inuti
    kommer INTE från Indiska utan från agencies turQuoise, www.agenciesturquoise.com! Detta ex. tillhör mig själv, som äger företaget och bilden är tagen hemma hos mig för ett reportage för Allt i hemmet eller Dagens Nyheter.

    Alla skåp som vi säljer har denna fina känsla och karaktär och är oftast äldre original exemplar !

    Tack för att du visar bilden, men rätt info är mycket viktigt!

    Vänligen, Elina , ägarinnan av agencies turQuoise

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!