tisdag 31 januari 2012

Ahhhh

Det behövs så lite nuförtiden för att jag ska känna mig dödstrött.
Förr kunde jag hålla i gång hur länge som helst,
man pluggade, var på krogen på onsdagkvällar/nätter, upp
och pluggade dan efter, tränade, umgicks med vänner... och festade under helgerna igen....osv

Nu efter man passerat "30 sträcket", fått familj, jobbar och dessutom lever med konstant värk i kroppen så pallar jag inget!! & då menar jag verkligen INGET!!

Jag känner mig som 100 år minst... iallfall i kroppen!!

Jag har tyvärr haft en skit helg, värk från H-----e:t & lite därtill...
och det känns som om jag haft 7 svåra år bakom mig!!

I dag känns det lite bättre dock och jag hoppas att denna värk bara kom för att sedan försvinna o återgå till den "vanliga" värken!!

Nu har jag vräkt ur mig eländet o jag hoppas att nästa inlägg kommer bli trevligare!!

KRAM på er!

1 kommentar:

  1. Stackare som ska behöva ha sån värk!! Tycker synd om dig och hoppas att du snart får må bättre!
    Jag kan hålla med dig om tröttheten,jag är som i dvala och är konstant trött och (på dåligt humör...) och saknar totalt inspiration till att göra något...Man ska dessutom brhöva ha sån prestationsångest för att alla ska bli så duktiga och har såna MÅL med detta nya år....jag blir bara ännu tröttare och vill inte ha såna krav......Jag vill att det blir VÅR och varmt ute NU :):) Krya på dig kramar/// Annika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!