onsdag 28 september 2011

På väg tillbaka...

Äntligen är jag på väg tillbaka, på väg tillbaka till mitt "vanliga" liv. På måndag börjar jag jobba igen, dock bara 3 timmar/dag.
Det känns lagomt att börja med 3 timmar, få se hur det kommer gå. Ryggen protesterar just nu när jag tränar, den spänner krampar och molvärker & jag måste lägga mig ner o vila flera ggr/dag. Men att vara i gång o röra sig är ett måste för annars blir det bara värre.

Jag längtar tillbaka till mitt jobb, mina kollegor och framförallt alla härliga barn & även deras föräldrar såklart. När man jobbar på en föräldradriven förskola, så kommer man även "nära" föräldrarna på ett annat sät,t än innom den komunala barnomsorgen!! Det ska bli kul och skönt att återgå lite smått till "vardagen" igen....

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du längtar tillbaka och snart börjar arbeta igen. Det ska ju bli underbart.

    Jag förstår att det gör ont och krampar i ryggraden när du tränar. Kom ihåg att lyssna på kroppen med. Känn efter ordentligt när du ska börja arbeta igen men även annars

    SvaraRadera
  2. Vad härligt för dig att du börjar känna dig bättre och börjar komma tillbaka. Bra och börja försiktigt också så att du hinner vänja dig och känna hur det går.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett medelande, då blir jag glad!